Bine ati venit!

Politica de retur

Utilizatorul are dreptul de a se retrage din contract fără a da nici un motiv, fără compensații sau penalități, în termen de 14 zile de la data acceptării bunurilor de către utilizator sau de către o terță parte desemnata de acesta.

Conform OUGnr.34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantul că renunță la cumpărare (că vrea să returneze parțial sau total), fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului.

Dreptul de retur se aplică doar produselor parafarmaceutice (non-farma) comandate și plătite prin intermediul site-ului WWW.LAROSHOP.RO

Pentru a-și exercita dreptul în temeiul acestei clauze, utilizatorul trebuie să notifice fără ambiguitate LAROSHOP decizia sa de a se retrage din contract prin numirea bunurilor pe care dorește să le returneze, furnizând toate detaliile comenzii făcute și ale livrării, inclusiv, dar fără a se limita la: conținutul și valoarea comenzii, detaliile persoanei care a plasat comanda, detaliile persoanei care a primit livrarea și data livrării.

LAROSHOP publică pe site-ul său un formular de exercitare a dreptului de retragere din contract. Pentru a exercita dreptul de retragere, LAROSHOP oferă utilizatorului opțiunea de a finaliza și trimite electronic prin intermediul site-ului formularul standard de retragere sau o alta declarație similara lipsita de ambiguitate. În aceste cazuri, LAROSHOP va trimite imediat utilizatorului o confirmare de primire a refuzului său in format scris.

Pentru a înregistra cererea de retur, aveți la dispoziție formularul de retur (click aici) sau adresa de e-mail: contact@laropharm.ro.

Utilizatorul este obligat să returneze bunurile prin predarea acestora la LAROSHOP sau la o alta persoana prealabil indicata si autorizata de către acesta, în termen de maxim 14 zile de la data la care utilizatorul si-a exercitat dreptul de a se retrage din contract.

La returnare, mărfurile trebuie să fie în ambalajul original, fără semne de utilizare sau denaturare a aspectului comercial (de exemplu, ambalaje rupte sau deteriorate, etichete îndepărtate, piese lipsă etc.).

Returnarea sau schimbul de produse neambalate și/sau testate nu se efectuează.

Suma aferena returului va fi rambursata cumparatorului prin virament bancar, în termen de cel mult 14 zile de la data la care consumatorul și-a exercitat dreptul de retragere din contract.

Produsul / produsele returnat(e) trebuie sa fie in aceeasi stare in care a / au fost trimise de LAROSHOP, sa fie ambalat(e) in ambalajul original, etichetele de identificare sa fie atasate de produs(e) si sa fie insotit(e) de documentele originale. LAROSHOP nu isi asuma raspunderea pentru daunele aparute in timpul transportului si nici pentru produsul / produsele pierdut(e).

La returul produsului / produselor, LAROSHOP realizeaza o verificare a starii acestuia / acestora si decide asupra restituirii contravalorii produsului / produselor.

LAROSHOP are dreptul de a amâna rambursarea plăților până la returnarea bunurilor sau până la data la care se furnizează dovada că mărfurile au fost expediate înapoi, oricare dintre acestea este mai devreme.

În cazul în care utilizatorul nu își îndeplinește obligația prevăzută mai sus sau nu notifica LAROSHOP despre o eventuala depășire a termenului de 14 zile de retragere din contract și fără a furniza un motiv întemeiat pentru aceasta întârziere, se consideră că a retras declarația de retur si de retragere din contract.

În cazul în care, în cadrul executării contractului, LAROSHOP a suportat costurile și utilizatorul se retrage din contract, LAROSHOP are dreptul de a reține suma corespunzătoare costurilor suportate sau de a solicita plata acestora.

RETUR TOTAL - În cazul în care clientul returnează toată comanda, laroshop.ro va returna contravaloarea produselor comandate și a costului de transport pentru expedierea coletului. Atenție, costul de transport pentru returul produselor către LAROSHOP.ro va fi suportat de clientul care a solicitat returul. Returul produselor se face prin orice firmă de curierat preferată de client respectând detaliile menționate în emailul primit după înregistrarea cererii de retur.

RETUR PARȚIAL - În cazul în care clientul returnează parțial și păstrează unul sau mai multe produse, laroshop.ro va returna numai contravaloarea produselor pe care clientul dorește să le returneze, fără să returneze taxa de transport pentu expediție. Atenție, și în cazul acesta taxa de transport pentru returnarea produselor este suportată de client. Returul produselor se face prin orice firmă de curierat preferată de client respectând detaliile menționate în emailul primit după înregistrarea cererii de retur.

Dacă doriți să primiți detalii suplimentare va rugăm să ne contactați la adresa de email contact@laropharm.ro sau pe pagina de facebook@laropharm.ro.

Utilizatorul nu are dreptul de a se retrage din contract în cazul în care motivul este:

  1. pentru livrarea de bunuri efectuate la cererea consumatorului sau în conformitate cu cerințele sale individuale;
  2. pentru livrarea de bunuri sigilate care au fost desfăcute și/sau testate după livrare sau pentru bunuri nu pot fi returnate din motive de igienă personală și de sănătate. Consumatorul nu poate denunța unilateral (nu poate returna), în condițiile art. 16, lit. d), e), f), OUG 34/2014, contracte de furnizare a unor produse care, prin natura lor, nu pot fi returnate (de exemplu: suplimente desigilate, produse cosmetice desigilate, testate) sau care se pot degrada ori deteriora rapid si anume: produse de igienă intimă și produse care vin în contact cu mucoasele/pielea.

Costurile de transport pentru returnarea bunurilor de la client către www.laroshop.ro vor fi suportate de către Utilizator, fiind recunoscut dreptul său de a alege dacă il va returna personal sau il va expedia prin curier. Adresa de retur este Bragadiru, Șos. Alexandriei nr.145A, Jud. Ilfov, Cod poștal 077025.

În cazul în care mărfurile primite de un consumator nu corespund caracteristicilor stabilite în magazinul online, costurile returnării bunurilor sunt suportate de www.laroshop.ro. In acest caz, clientul trebuie să trimită bunurile înapoi printr-o companie de curierat, indicând drept destinatar compania LAROPHARM SRL.

Retururile cu plata numerar la livrare sau cu taxa de livrare nu vor fi acceptate!

🍪 Acord folosire cookie-uri

Website-ul nostru utilizează tehnologia de tip cookie pentru a vă oferi un serviciu web mai bun și personalizat. Datele stocate de fișierele de tip cookie utilizate pe Website-ul nostru nu arată niciodată detalii personale în baza cărora să poată fi stabilită o identitate individuală. Puteți citi aici politica noăstra de cookies.

Alege din lista următoare doar cookie-urile pe care le dorești

ACCEPT TOATE COOKIE-URILE ACCEPT DOAR COOKIE STRICT NECESARE REFUZ